Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

Polski Cukier dodaje energii

Treść

"Polski Cukier dodaje energii"

Marka Polski Cukier rusza z intensywną kampanią sponsoringową i reklamową.
„Polski Cukier dodaje energii” to hasło telewizyjnej i kinowej kampanii flagowej marki produktów należących do Krajowej Spółki Cukrowej S.A. Bohaterem billboardów sponsorskich i spotu reklamowego jest cukier brązowy w dwóch wariantach opakowań: tradycyjnym oraz innowacyjnym z funkcjonalnym dozownikiem. Kampania sponsoringowa obejmuje stacje: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz pasma z popularnymi serialami (np. Na Dobre i na Złe), programy kulinarne (Makłowicz w podróży, Ewa Gotuje) a także telewizje śniadaniowe (DD TVN, Pytanie na Śniadanie, Kawa czy herbata?). Spot reklamowy emitowany będzie w sieci kin KINADS , na terenie całego kraju.
Kampania telewizyjna potrwa do końca sierpnia 2012, a reklamę kinową marki Polski Cukier będzie można obejrzeć do 6  czerwca 2012 roku.