Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

Treść

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. na „Liście 2000” z tytułem „Marka Polskiej Gospodarki”

Kapituła Rankingu dziennika „Rzeczpospolita” przyznała Krajowej Spółce Cukrowej S.A. zaszczytny tytuł „Marka Polskiej Gospodarki”.

Tytuł przyznawany jest najlepszym eksporterom z różnych branż. Oceniane są m.in. wzrost eksportu w trzech kolejnych latach, jego nominalna wielkość i udział w sprzedaży. 12-osobowa Kapituła, którą tworzy zespół ekonomistów cieszących się powszechnym autorytetem, oceniła, że spośród pięciu nominowanych do tytułu firm przemysłu spożywczego najlepsze wyniki eksportowe osiągnęła KSC S.A.

Nagrody dziennika „Rzeczpospolita” rozdano 27 października 2014 r. podczas gali w Ministerstwie Gospodarki w obecności Wicepremiera i Ministra Gospodarki Janusza Piechocińskiego.

Tytuł „Marka Polskiej Gospodarki” został przyznany po raz trzynasty przy okazji opublikowania najnowszego rankingu dziennika „Rzeczpospolita” Lista 2000 Polskich Przedsiębiorstw.

 

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. Liderem Rynku Spożywczego 2014

15 października 2014 r. w Warszawie, podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu, wręczone zostały Nagrody Rynku Spożywczego. Krajowej Spółce Cukrowej S.A. została przyznana nagroda w kategorii Lider Rynku Spożywczego 2014, którą odebrał Pan Tomasz Olenderek, Członek Zarządu KSC S.A.

Nagroda jest dowodem uznania dla Krajowej Spółki Cukrowej S.A. za konsekwentne budowanie grupy spożywczej. W uzasadnieniu zaznaczono, że firma budowana na bazie największego polskiego producenta cukru działa obecnie już w kilku segmentach rynku rolno-spożywczego: cukrowniczym, zbożowo-młynarskim, cukierniczym, przetwórstwa ziemniaka oraz owoców i warzyw.

ZŁOTA SIÓDEMKA BRANŻY SPOŻYWCZEJ 2014 DLA KSC S.A.

Miło nam poinformować, iż nasza firma znalazła się w gronie "Złotej Siódemki Branży Spożywczej 2014 ". Są to laureaci naszej branży, które portal TVEXPO wyróżnił za innowacyjność oraz najwyższą jakość oferowanych produktów.

Spot telewizyjny informujący o wyróżnionych firmach "Złotej Siódemki Branży Spożywczej 2014 " z udziałem KSC S.A będzie można zobaczyć na antenach POLSAT NEWS, POLSAT, POLSAT 2, POLSAT BIZNES.

„Zielony Laur” dla Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

Za realizację przedsięwzięć z zakresu ochrony wód i powietrza w przemyśle cukrowniczym, Krajowa Spółka Cukrowa S.A. otrzymała wyróżnienie „Zielony Laur”. Wyróżnienie przyznała Polska Izba Gospodarcza „Ekorozwój”.

Konkurs o „Zielony Laur” zdobył uznanie jako wyróżnienie dla tych, którzy nie szczędzą wysiłków na rzecz ochrony środowiska i korzyści, jakie one przynoszą społecznościom lokalnym w codziennym życiu. Kapituła konkursu, pod przewodnictwem prof. Marka Gromca, po rozpatrzeniu zgłoszonych propozycji, zakwalifikowała do wyróżnienia 11 prac dotyczących nowatorskich rozwiązań ekologicznych i propagowania ekorozwoju w 2013 roku. Patronat nad IX edycją konkursu objął Andrzej Jagusiewicz, Główny Inspektor Ochrony Środowiska.

Nagrody zostały wręczone 28 maja 2014 r. podczas gali w Sali Lustrzanej Pałacu Staszica w Warszawie – siedzibie PAN. Nagrodę przyznaną Krajowej Spółce Cukrowej S.A. odebrał Prezes Zarządu Marek Dereziński.

KSC S.A. w zestawieniu największych przedsiębiorstw działających w Polsce

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. znalazła się w dorocznym zestawieniu dziennika „Rzeczpospolita” prezentującym 500 największych przedsiębiorstw działających w Polsce. W tegorocznej edycji Spółka uplasowała się na 144 pozycji.

 Lista 500 to prestiżowy ranking firm opracowywany i publikowany od 16 lat przez redakcję „Rzeczpospolitej”. Dziennik prezentuje przedsiębiorstwa o najlepszych wynikach finansowych. Według szacunków redakcji, w ubiegłym roku łączna wartość przedsiębiorstw umieszczonych na Liście 500 wzrosła o blisko 14 procent.

Kapituła konkursowa sporządzając raport brała pod uwagę dane za rok 2012/2013. Klasyfikacja przedsiębiorstw była przeprowadzana pod względem m.in. przychodów ze sprzedaży, wyniku finansowego, EBIDTY, zatrudnienia i nakładów inwestycyjnych. Krajowa Spółka Cukrowa S.A. została ulokowana na 144 pozycji awansując o 7 miejsc w porównaniu z poprzednią edycją rankingu.

Marka Polski Cukier otrzymała tytuł Created in Poland Superbrands

Tytuł Created in Poland Superbrands przyznawany jest markom, które zostały stworzone w Polsce. Marka Polski Cukier została wyróżniona w kategorii „jedzenie i gotowanie” i podkategorii „artykuły spożywcze”.

Laureaci zostali wyłonieni w Procesie Certyfikacji Created in Poland Superbrands, przygotowanym przez organizację Superbrands wraz z firmą badawczą ARC Rynek i Opinia. W przeprowadzonym badaniu udział wzięło 15 tys. konsumentów. Ich zadaniem było wskazanie, które marki są im znane i na ile byliby skłonni je polecić swoim bliskim.

Marka Polski Cukier znalazła się wśród marek które wypracowały najlepszy wizerunek w oczach konsumentów. Laureaci stanowią około 15 proc. z ponad 2000 marek konsumenckich w 26 kategoriach głównych poddanych badaniu.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które - dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują - osiągnęły rynkowy sukces.

Organizacja Superbrands działa obecnie w 87 krajach, w tym również, od 2005 r., w Polsce. O zasadach przeprowadzania badań i wyłanianiu laureatów decyduje Rada Marek, w której zasiadają wyłącznie osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, będące autorytetami od wizerunku marki.