Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

Kampania Reklamowa Słodziaki Przedstawiają

Treść

SŁODZIAKI PRZEDSTAWIAJĄ!

Słodziaki zapraszają na kampanię reklamową produktów marki Polski Cukier!

Kampania w okresie Wielkanocnym to kontynuacja działań zgodnie z wypracowaną w 2014 roku platformą komunikacji marki Polski Cukier: „SŁODZIAKI PRZEDSTAWIAJĄ”.

Pod tym hasłem marka Polski Cukier przeprowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną opartą o kluczowe punkty kontaktu z konsumentem: telewizję, prasę oraz Internet.

Ciekawym dopełnieniem kampanii jest OGÓLNOPOLSKI KONKURS KULINARNY – „SŁODZIAKI GOTUJĄ”.

Intensywna kampania zaplanowana jest na okres przedświąteczny i obejmuje emisję spotów reklamowych w stacjach telewizyjnych o największym zasięgu, a reklamy prasowej w segmencie pism kobieco-poradnikowych. Działania w Internecie obejmują stałą obecność „Słodziaków” na FB, konkurs „Słodziaki gotują”, działania z blogerami, kampanię na portalach kulinarnych i parentingowych oraz stałą obecność na następujących serwisach: smaczny.pl, mamazone.pl, czasdzieci.pl.

Tak zaplanowana kampania wygeneruje łącznie prawie 80 milionów kontaktów z konsumentami z naszej grupy docelowej!

Słodziaki mówią: „Bez Polskiego Cukru słodko nie będzie. Prawdziwie wielkanocny smak tylko z Polskim Cukrem!”

Słodziaki Przedstawiają

Ruszyła intensywna kampania reklamowa produktów marki Polski Cukier!

W okresie zimowym – czasie intensywnych przygotowań do świąt, podczas których na stołach nie może zabraknąć tradycyjnych wypieków, zaplanowana została silna kampania marki Polski Cukier, promującą dwa produkty: cukier do pieczenia drobny oraz cukier puder.

Kampania ta oparta jest o, kluczowy w tym czasie, punkt kontaktu z konsumentem – telewizję (zima to czas, kiedy zdecydowanie zwiększa się konsumpcja tego medium).

Intensywna kampania telewizyjna zaplanowana jest na okres przedświąteczny i wygeneruje łącznie prawie 77 milionów kontaktów z konsumentami z naszej grupy docelowej!

Dodatkowo, wzmacniając efekt synergii oraz budowania rozpoznawalnej platformy komunikacyjnej, planowane jest spójne działanie na portalu społecznościom – Facebook, na fanpage’u SEKRETY SŁODKIEJ KUCHNI, wraz ze wsparciem oraz konkursem dla naszych fanów.