Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

Treść

Polski Cukier ulubioną marką Polaków w kategorii: Cukier i słodziki

W dniu 21 września 2017r. Prezes Krajowej Spółki Cukrowej S.A Paweł Piotrowski, podczas uroczystej Gali zorganizowanej przez Wydawnictwo Gospodarcze w imieniu KSC S.A odebrał główną nagrodę w kategorii: cukier i słodziki dla „ulubionej marki Polaków”.

Podstawą do stworzenia rankingu marek w każdej ze 138 kategorii były głosy oddane przez respondentów (procentowa liczba wskazań). Badanie przeprowadzono metodą CAWI. Dzięki temu, że badanie Ulubiona Marka Polaków / Polek było realizowane tą metodą, z wykorzystaniem internetu, respondenci mogli w dowolnym miejscu i czasie, samodzielnie, nie czując się w żaden sposób skrępowani obecnością ankietera, wypełnić ankietę i wskazać według własnej, subiektywnej oceny swoje ulubione marki.

Badanie zostało przeprowadzone na przełomie lipca i sierpnia 2017 r., na łącznej próbie 1 tys. Polaków w wieku 18-65 lat, decydujących lub istotnie współdecydujących w sprawie zakupów dla swojego gospodarstwa domowego oraz używających badane kategorie produktowe. Respondentami były osoby, którym marki produktów spożywczych i chemiczno-kosmetycznych nie są obojętne. W trakcie badania respondentom pokazywane były wyraźne i duże logotypy marek, dodatkowo podpisane nazwą marki na ekranie monitora. Marki pogrupowane zostały według kategorii produktowych i były rotowane w ich ramach (brak efektu pierwszeństwa i świeżości). To oznacza, że każda marka miała równe szanse podczas badaniem. Zadaniem respondentów było wskazanie jednej, ulubionej marki w używanych kategoriach produktowych. W ramach każdej badanej kategorii produktowej respondent miał możliwość udzielenia innej odpowiedzi na zasadzie wpisania nazwy swojej ulubionej marki spoza dostępnej listy, lub też udzielenia odpowiedzi "nie mam ulubionej marki w tej kategorii”

Badanie zorganizowane zostało przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, przeprowadzone zostało przez Instytut GfK Polonia. Jego celem było zidentyfikowanie, które marki produktów FMCG zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. Przebadanych zostało 1040 marek produktów w ramach 137 kategorii FMCG. Dodatkową, 138. kategorię stanowiły marki operatorów telefonii komórkowej.

« wstecz