Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • english version

Treść

Pszczółka robi Impresskę

Fabryka Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o. w Lublinie wzbogaca  swój asortyment o nowe karmelki z alkoholem. Już niebawem na sklepowe półki trafią cukierki o nazwie „Impresska”. Klienci będą mogli wybierać spośród czterech smaków: żurawinowego, wiśniowego, malinowego oraz porzeczkowego.

Lubelska Fabryka Cukierków „Pszczółka”, kolejny raz w tym roku poszerza swoją ofertę produktową. „Impresska” to owocowe karmelki, nadziewane alkoholem. Dlatego adresowane są głownie do osób dorosłych i pełnoletniej młodzieży. Cukierki produkowane są na bazie naturalnych składników. Słodycze będą dostępne w czterech smakach: żurawinowym, wiśniowym, malinowym, oraz porzeczkowym. Dotychczas w ofercie „Pszczółki”, wśród karmelków z alkoholem, były tylko znane od lat „Kukułki”.

- Staramy się wyróżniać na konkurencyjnym rynku producentów słodyczy.  Bardzo starannie przygotowaliśmy naszą nową ofertę. Jestem przekonany, że  „Impresski” znajdą swoich miłośników - mówi Piotr Wysocki, prezes zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o. w Lublinie.

Szata graficzna opakowań cukierków „Impresska” została zaprojektowana tak, aby z łatwością pozwalała konsumentom utrwalić w pamięci ich  nazwę. Słodycze zapakowane są bowiem w czarne papierki, z kolorowym wykończeniem. Dodatkowo, obrazki  przedstawiają rysunkowe postacie, uczestników zabawy, raz ze słuchawkami na uszach, innym razem z karnawałowymi gadżetami.

  • -

« wstecz