Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • english version

Treść

Krajowa Spółka Cukrowa wystartowała z kampanią „Zostań królową wypieków”

„Zostań królową wypieków” – konkurs pod takim hasłem Krajowa Spółka Cukrowa ogłosiła pod koniec listopada.  Konkursowi towarzyszy intensywna kampania reklamowa, która objęła swoim zasięgiem najpopularniejsze portale kobiece oraz social media.
Najnowsza kampania, której celem jest wzmocnienie świadomości marki Polski Cukier jako producenta najwyższej jakości cukru, idealnego do wypieków, rozpoczęła się 26 listopada i potrwa do 16 grudnia. W konkursie „Zostań królową wypieków” można wygrać wysokiej jakości sprzęt AGD oraz zapas cukrów marki Polski Cukier.
Reklama konkursu obejmuje popularne portale lifestylowe, kulinarne i beauty, social media oraz reklamę kontekstową. Komunikację kampanii przygotowała agencja MTR Media. 
Z uwagi na zapisy w regulaminie, w konkursie nie mogą brać udziału pracownicy KSC S.A. ani ich rodziny.
  • -

« wstecz