Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • english version

Treść

„Marka Lubelskie” dla Pszczółki

Fabryka Cukierków „Pszczółka” została laureatem VII edycji prestiżowego programu „Marka Lubelskie”. To dowód na najwyższą jakość wyrobów, oferowanych przez lubelskiego producenta słodyczy .

- To, że znaleźliśmy się w gronie najlepszych przedsiębiorstw województwa lubelskiego jest dla nas dużym wyróżnieniem. Od lat godnie reprezentujemy nasz region na terenie całego kraju i za granicą – cieszymy się, że nasza praca została doceniona – mówi Mrek Spuz vel Szpos, Prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.

„Marka Lubelskie” to program, realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego od 2007 roku. Głównym celem projektu jest promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie województwa lubelskiego poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego - Marki Regionalnej Lubelskie, będącego symbolem jakości, innowacyjności i troski o środowisko.

Uroczyste wręczenie certyfikatów odbyło się w sobotę – 13 kwietnia podczas gali „Ambasador Województwa Lubelskiego” w Centrum Kongresowym Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Nagrodę odebrała Pani Katarzyna Chęć z Działu Marketingu Fabryki Cukierków „Pszczółka”.

Fabryka Cukierków „Pszczółka”, należąca do Krajowej Spółki Cukrowej S.A.,  produkuje karmelki od 1952 roku. Firma dynamicznie się rozwija i poszerza ofertę. Obecnie produkuje ponad 40 rodzajów cukierków. Co roku na rynek trafiają i odnoszą sukcesy nowe słodycze.

Firma jest laureatem wielu nagród m.in.: certyfikatu „DOBRE, BO POLSKIE”, godła promocyjnego „AGRO POLSKA”, certyfikatu „NAJLEPSZE W POLSCE”, „Najlepszy Produkt Lata”, „Polski Producent Żywności” oraz „Orzeł Agrobiznesu”. W 2010 roku Fabryka Cukierków „Pszczółka” została nagrodzona prestiżowym Godłem Polish Product.

  • -
    • autor: Fot. Jacek Babicz
  • -
    • autor: Fot. Jacek Babicz

« wstecz