Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

Treść

Polski Cukier „Ulubioną marką Polaków 2019”!

Marka „Polski Cukier” została zwycięzcą w badaniu konsumenckim „Ulubiona marka Polaków 2019” w kategorii cukry i słodziki. Ogłoszenie wyników miało miejsce w czwartek 11 kwietnia w warszawskim Hotelu Bellotto. Nagrody wręczał Michał Kłys Dyrektor Sprzedaży "Wiadomości Handlowych". Statuetkę w imieniu spółki odebrała Eliza Panek Rzecznik Prasowy KSC S.A. Galę poprowadził znany prezenter Krzysztof Ibisz.

Celem badania organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, a przeprowadzonego przez Instytut GfK Polonia, było zidentyfikowanie marek produktów FMCG, które zasługują zdaniem konsumentów na miano „Ulubionych”. Tym razem przedmiotem badania było 835 marek produktów FMCG.

Badanie Ulubiona Marka Polaków było realizowane metodą CAWI (metoda polegająca na badaniu internetowym) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Badanie zostało zrealizowane w pierwszej połowie marca 2019 roku, na łącznej próbie 1000 Polaków w wieku 18–65 lat. Respondentom na ekranie monitora pokazywały się wyraźne i duże logotypy marek, podpisane nazwą marki. Każda marka miała równe szanse podczas badania.

Wśród wyróżnionych marek znalazły się między innymi: Hortex, Tymbark, Żywiec Zdrój, Sante, Bakalland, Nivea czy Ziaja.

  • Foto_Gala_2
  • Foto_Nagroda_1
  • Foto_Nagroda_2
  • Ulubiona-Marka-logo-252
  • Ulubion-Marka-Statuetka
  • Foto_Gala

« wstecz