Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • english version

Treść

Marka „Polski Cukier” otrzymała Złoty Laur Konsumenta 2020

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt, którego celem od 16 lat jest wyłanianie  najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. O kolejności miejsc, w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez konsumentów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu. Głosy konsumentów zebrane zostały w sondażach telefonicznym oraz internetowym, zamieszczanym na popularnych portalach branżowych i tematycznych. Minimalna ilość głosów zbieranych w każdej z prowadzonych kategorii to 1000. Prestiżowym godłem Laur Konsumenta mogą się pochwalić marki o szczególnej pozycji — niekwestionowani liderzy w swojej kategorii o wysokiej rozpoznawalności wśród polskich odbiorców. Złoty Laur Konsumenta 2020 w kategorii cukier w 2020 roku otrzymała marka „Polski Cukier” z 30% głosów. Konkurencyjne  marki otrzymały 21% głosów i 16 % głosów. 

« wstecz