Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

Treść

„Polskie Przetwory” Sos do spaghetti - laureatem „PERŁY RYNKU FMCG 2020”

Laureatem ogólnopolskiego badania „Perły Rynku FMCG 2020” został Sos do spaghetti marki „Polskie Przetwory”.

Projekt „Perły Rynku” jest największym i najbardziej prestiżowym projektem wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu. Pierwsza edycja „Pereł Rynku” odbyła się w 2006 roku. Co roku ocenie jury poddane jest ponad 400 nowości. Na finałowym podium stają produkty, które są najlepiej rokującymi nowościami, zasługującymi na miano Złotej, Srebrnej lub Brązowej Perły Rynku

Celem plebiscytu w 2020 roku, podobnie jak w poprzednich latach, było wyłonienie najlepiej przyjętych przez rynek nowości spożywczych. W sumie rozdano wyróżnienia w 38 kategoriach spożywczych. Laureaci badania wyłaniani są przez JURY, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku spożywczych sieci handlowych. W tym roku Zwycięzców wskazało łącznie grono kilkudziesięciu ekspertów – członków zarządów oraz managerów ds. zakupów firm handlowych. Każdy z ekspertów przetestował wszystkie zgłoszone do badania produkty w tym Sos do spaghetti marki „Polskie Przetwory”. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego.

Sos do spaghetti „Polskie Przetwory” został laureatem „PERŁY RYNKU FMCG 2020” w kategorii: SOSY MOKRE, MAJONEZY, MUSZTARDY, KECZUPY.

  • KV_polskie_przetwory_PERLY_220x297_PREV
  • perla fmcg 2020_bronze

« wstecz